Donderdag 24 november maandelijkse borrel

greendreamsterAls gast verwelkomen we Sanne Scheltena van Greendreamster. Zij geeft een workshop Klanten Behouden, in het kort: klanten binnenhalen is één ding, maar klanten behouden een ander. Hoe pak je dat aan?

Het behouden van je klanten is minstens net zo belangrijk als het winnen van klanten. Klanten komen via de voordeur binnen en verlaten je zaak net zo snel weer via de achterdeur. Dat is zonde van de moeite die het gekost heeft om deze klanten te winnen én van de omzet die je hierdoor misloopt. In deze workshop ligt de focus op de customer journey; de klantervaring. De ervaring van je klanten bepaalt niet alleen of zij opnieuw een dienst of product van je gaan afnemen, die bepaalt ook of zij je gaan aanbevelen bij anderen. Zie de customer journey als een zorgvuldig uitgestippelde route die leidt naar tevreden klanten en meer omzet.

Over Sanne

Sanne Scheltena is een veelzijdig ondernemer. In 2011 heeft ze een snelgroeiende webwinkel met bezorgdienst opgezet. Ondanks de crisis is het bedrijf in vier jaar tijd verdrievoudigd. In 2015 heeft ze haar aandeel verkocht en een nieuwe start gemaakt. Met haar huidige bedrijf Greendreamster biedt Sanne onder andere bedrijfsondersteuning, stresscounseling & talent gerichte coaching (ook voor ondernemers), diverse workshops en wildplukwandelingen.

Aanvang van de workshop 20.00 uur tot ca. 21.00 uur. Na de presentatie is er volop gelegenheid voor vragen en een prettig gesprek met de andere ondernemers. Einde ca. 22.00 uur en locatie de Oude Bieb aan de Midscheeps. Voor deze avond vragen wij een bijdrage van € 3,-.

Mis het niet, noteer het in je agenda en kom langs!

Vorige borrel

De presentatie van Jurgen Terlouw van de Reshare Store in de Oosterstraat was zondermeer een eyeopener. Over zijn aanpak, het concept van de winkel(s), zijn kijk op de retailmarkt en zijn ondernemerschap; het was boeiend en voor sommigen zeer leerzaam. En dat je als retailer weldegelijk sociaal verantwoord bedrijf kunt voeren en tegelijk winstgevend kunt zijn, was opmerkelijk. Zeer geslaagd, kortom!

Let’s Gro ook voor ondernemers

letsgroTegen de tijd dat je deze nieuwsbrief leest, is het alweer voorbij. Maar volgend jaar staat er weer een nieuwe editie van Let’s Gro op het programma. Weet dan dat er voor ondernemers een aantrekkelijk programma is samengesteld.

Willem was erbij: ‘Let’s Gro is natuurlijk al een heel mooi evenement, maar helemaal nu de krachten zijn gebundeld met The Holland WebWeek Groningen (THWWG). Je moet bijblijven als ondernemer en dan is het goed dat je (ook nog gratis) verschillende interessante workshops, seminars en presentaties kon volgen. Ik ben bijvoorbeeld bij Security of Things, Veiligheid en privacy online geweest, erg interessant om te zien waar we naartoe gaan op dit gebied. Verder de presentatie van Tomorrows Way of Digital Marketing bijgewoond, die ik natuurlijk niet kon laten gaan. Ook heel leerzaam en nuttig! Helaas heb ik ook wel enkele interessante zaken aan mij voorbij laten gaan omdat de tijd dat niet toeliet. Volgend jaar hoop ik weer veel leuke en leerzame presentaties te kunnen bezoeken.’

Decemberborrel in het teken van Glühwein

De netwerkborrel van december wordt een eenvoudige, maar wel met een vleugje Duitse traditie. Net als vorig jaar bereidt Willem Wiers zijn speciale Glühwein, die toen bijzonder goed in de smaak viel. En dat zal straks ook het geval zijn. We kiezen ervoor het jaar in alle rust uit te luiden en de ondernemers de gelegenheid te bieden elkaar te ontmoeten en in een prettige sfeer met elkaar in gesprek te gaan.

Graag nodigen wij je alvast uit daarbij aanwezig te zijn. De avond staat gepland voor donderdag 22 december, tijd van 20.00 – circa 22.00 uur en locatie De Oude Bieb aan de Midscheeps 3.

Reageren?

Wil je reageren op deze nieuwsbrief of zou je graag iets met ons willen delen? Stuur dan een bericht naar: info@platformondernemendlewenborg.nl. Wij doen ons best je zo snel mogelijk te antwoorden.